joi, 11 februarie 2016

Manicura francesa con purpurina y decoracion 3D (uñas de porcelana)

Hola chicas guapaaaas! Hoy estoy un poco sin inspiracion, pero aun asi os quiero ensenar una manicura que la he hecho hace poco tiempo y que me ha encantado.

Buna fetele!!! Azi imi cam lipseste inspiratia, dar totusi am decis sa va arat o mani pe care am facut-o acum putin timp si care mi-a placut foarte mult! 
Como os he dicho antes a mi me gusta muchisimo la purpurina y cuando una amiga viene para que le hago las unas y me pide algo mas "complicado" y que tiene purpurina, la verdad es que estoy happy, happy, jeje.

Cum v-am mai spus si inainte, mie imi place la nebunie sclipiciul iar cand o prietena imi cere unghiute mai "complicate" ce include si sclipici, sunt super happy,

Pues, no me enrollo mas... A Santi le he hecho extension con moldes y con polvo acrilico (o porcelana como todo el mundo lo conoce), transparente y purpurina. Luego con esmalte permanente he hecho en la sonrisa puntitos de tamano diferente y en dos unas con porcelana blanca y pupurina roja, he hecho flores. Para ser sincera no tengo yo mucha practica para las decoraciones 3D porque no a todas les gusta, pero yo creo que me sale bastante bien. O no? Jejeje.

Asadar, lasand taina la o parte, Santi si-a facut extensie cu acryl transparent si cu sclipicel. Apoi am facut cu ojica semi pe linia zambetului (asa cred ca ii zice, nu imi vine in romaneste) cateva puncte de diferite dimensiuni, iar pe doua unghiute cu acryl alb si rosu i-am facut doua floricele. Ca sa fiu sincera cu voi, nu am eu multa practica pentru decoratiunile 3D pentru ca nu si le pune foarte multa lune, dar cred ca imi ies destul de bine. Sau nuuu? Hehehe.
 Que os pareces? Os gusta o no? 
Cum vi se pare? Va plac sau nu? Ceva critici?
Besitos!

Un comentariu: