marți, 26 ianuarie 2016

Manicura San Valentin con animal print y brilliantitos ♥

Hola! Estoy un poco nerviosa porque no sabia como empezar mi primer articulo sobre unas, no sabia que unas poner, no sabia ni que escribir, pero bueno al final he dicho que lo voy hacer como lo hago y yasta, jeje.

Bunaa! Sunt un pic emotionata pentru ca nu stiam cum sa incep prima mea postare despre unghiute (mi-am cam iesit din mana, hehe), nu stiam ce unghiute sa pun, nu stiam nici ce sa scriu, dar in final m-am hotarat sa fac postarea asa cum o sa fie si puncticel, hehe.

Asi que las unas de hoy podemos decir que han tenido como inspiracion el verano porque tienen colores vivos, brilliantitos, purpurina, etc... pero yo digo que tambien se pueden llevar para San Valentin.

Asadar, ceea ce pot sa va spun despre unghiutele de azi este ca au fost facut in sezonul cald avand in vedere ca am ales culori vii, pietricele, sclipici, etc... dar eu pentru ca mai e putin si vine Sfantul Valentin, am considerat ca se incadreaza foarte bine in "tematica".
No se como sois vosotros, pero yo soy enamorada con los dibujos "animal print" y con la purpurina y la verdad es que cada vez que una clienta viene para que le hago las unas la estoy infectando con este "viruso", el "viruso de la purpurina y decoraciones" le digo yo, mwajajajaja.

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu sunt mega indragostita de desenele tip "animal print" si de sclipici, iar adevarul este ca de fiecare data cand am o clienta noua la unghiute parca o "infectez" cu nebuniile mele, cu "virusul sclipiciului si al decoratiunilor", mwahahaha.

Aaaa y una cosa mas que queria decir. Disculpa si tengo algunos erores de escribir, pero aun estoy aprendiendo el espanol.

Aaa si inca un lucru pe care am vrut sa il tot spun pana acum, imi cer scuze pentru greselile gramaticale, dar inca invat "spanishola".

Bueno, que tengas un buen dia!!! Besitos!!!

Zi faina, pupicei!

6 comentarii: