miercuri, 27 ianuarie 2016

Manicura con corazones y rallas para San Valentin

Hola chicaaaaas!!! Q tal? Hoy quiero continuar con las unas para San Valentin y esta vez os enseno una manicura un poco mas sencilla pero igual bonita, jejeje.

Buna fetelor! Ce mai faceti? Azi vreau sa continui cu unghiutele pentru Sfantul Valentin si de data aceasta vreau sa va arat o manichiura mai usor de realizat, dar la fel de frumusica, hehe.

Esta manicura es realizada con esmaltado permanente sobre las unas naturales. La decoracion es muy facil de hacer y muy graciosa.

Manichiura este realizata cu oja semi pe unghiutele naturale. Decoratiunea este foarte usor de facut si rezultatul este unul fain.
Si no me equivoco he utilizado un esmalte de Manicura24, el color SUMMER PINK( ref.7004) pero en la foto se ve un poco mas coral, en realidad es un tono mas rosado y dos esmaltes de CrisNail, el color blanco y Glitter Silver me parece que se llama. 

Daca nu ma insel am folosit o ojica de la Manicura24, se numeste SUMMER PINK (ref 7004), insa in fotografie nuanta se vede un pic cam coral, in realitate este un ton mai spre roz si de asemenea am folosit doua ojici de la CrisNail, alb si Glitter Silver  (mi se pare ca se numeste) sau sclipicel argintiu.

Bueno, que os puedo decir yo de estos esmaltes es que estoy trabajando con ellos de casi un ano, y he visto casos y casos. Hay gente que le aguanta muy bien un esmalte que vale una pasta como son las de CrisNail y hay gente que le aguanta mucho mejor esmaltes permanente que tienen precios accesibles como Manicura24, Nded. Ahora estoy probando algunas cositas de Nded y si quereis os puedo hacer un review en otro blog post. 

Espero que os guste mi manicura para San Valentin y nos vemos en el proximo articulo!!! Besitos!

Sa vedeeem, ceea ce va pot spune despre aceste oje este ca lucrez cu ele de aproape un anisor si am vazut cazuri si cazuri. Exista femei carora le rezista foarte bine ojicile care costa o gramada de bani cum ar fi cele de la CrisNail, dar exista si femei (majoritatea) carora le rezista la fel de bine si ojicile la preturi mai accesibile precum cele de la Manicura24, Nded. De moment, sincer am inceput sa probez cateva produse de la Nded si daca vreti pot sa va fac un review in alta postare.

Sper sa va placa propunerea mea pentru manichiura de Sfantul Valentin si ne citim in urmatorul articol! Pupicel!


9 comentarii:

  1. O sa probez si eu semipermanentele de la Manicura 24 sa vad cum sunt.
    Foarte romantica manichiura ta,se vede ca se apropie San Valentin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D sa-mi spui parerea ta, eu sunt multumita de ele :)

      Ștergere
  2. Es preciosa y muy romantica, perfecta para san valentin.
    Un besooo

    RăspundețiȘtergere
  3. Un model vesel si imi place mult combinatia pe care ai facut-o!

    RăspundețiȘtergere
  4. Es una preciosidad!!!!!!! Me encanta lo bonita que te ha quedado!
    Un miauuuuuuubesito bien grande guapa!!!

    RăspundețiȘtergere